יום רביעי, 26 במאי 2010



דרך פשוטה לתיקון הלינקים לעזרה בקבלת הסוס הפרוע!


אתמול שוחרר סוס הערבה הפרוע לחווה.
כדי להשיג את הסוס החדש תצטרכו לבחור עד 15 חברים שאליהם ישלח אימייל -דרכו אותם אנשים יצטרכו ללחוץ על כפתור ולעזור לכם.
לאחרונה ,הרבה משתמשים מדווחים שהקישור מוביל לדף ריק והרבה חברים שעוזרים לא נספרים כחלק מההתקדמות במשימה.
ככל הנראה, זינגה מפרסמת לינקים שבורים בהודעות שנשלחות לאימייל ולכן מצאנו בשבילכם דרך לתקן את אותם הלינקים ובכך לעזור לחברים להשיג את הסוס.


הוראות לתיקון לינק עזרה הסוס הפרוע:
1. לחץ מקש ימיני על כפתור "Help friend" שבאימייל.
2.העתק כתובת קישור.
3. הדבק את כתובת הקישור לכתבן.
4.הצמד את הטקסט לימין (Ctrl ו-Shift ימיני ).
5. הכתובת מתחילה בhttp, התחל למחוק את הכתובת עד שתגיע לתחילת הHttp הבא.
6.לאחר המחיקה ,אם אתה רואה בסוף הכתובת שני %% מחק אותם.
7.העתק את כתובת הקישור לשורת הכתובות בדפדפן ועזור לחבר!


פרסמו פוסט זה כדי שחבריכם יוכלו לפעול לפי ההוראות ולעזור לכם להשיג את הסוס!


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רגע!, איך שולחים את המייל (איפו הקישור לשליחה?) ?

אנונימי אמר/ה...

לא הבנתי איך אני מבקש את העזרה מהחברים שלי בחווה ?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

פרסמנו את זה בפוסט קודם.
את העזרה תוכל לבקש מחברים שלך אחרי שהסוס יופיע בצורה אקראית בהודעה בחווה שלך.
אחר כך תפתח בפנייך האפשרות לבקש עזרה מחברים.

אנונימי אמר/ה...

עם אני רוצה לקנות הדלרים איך אני קונה אותו ומאיפו

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

יש לך כפתור Buy help כשהסוס מופיע אצלך.

ליה אמר/ה...

שלחתי לחברים אבל אף אחד לא קיבל את המייל ,איך יכול להיות??? איך אני יכולה לתקן לינק אם אף אחד לא קיבל את המייל מאיפה אני יכולה להשיג אותו ????

Unknown אמר/ה...

ישששששששששש קיבלתי את הסוס :)

לינור אמר/ה...

סתם שאלה- החברים שאני מזמינה חייבים להיות חברים שלי בחווה/ פייסבוק? (פשוט מפני שיש לי כמה חברות שאין להם פייסבוק, אבל בכל זאת ישמחו לעזור...)

אנונימי אמר/ה...

הקישור מוביל לחווה כאילו ומראה הודעה רק אם ok וחברה שלי לחצה על זה וזה לא עזר לי מה אני עושה??

אנונימי אמר/ה...

הסוס הופיע אצלי בחווה אבל לצערי החווה התנתקה מהשרת של זינגה ולא קיבלתי את ההודעה של קבלת עזרה מחברים. איך אני יכולה לתקן את המצב?

אנונימי אמר/ה...

מכיוון שזאת פעם ראשונה ששאלתי שאלה פה בבלוג, אני לא יודעת אם לחכות לתשובה או לחכות שהסוס יברח :) תודה מראש על כל תגובה

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן