יום חמישי, 23 ביוני 2011



חפצים חדשים/ישנים של מהדורת החוצנים שוחררו היום לחנות.
את החפצים החדשים תוכלו למצוא בחנות תחת קטגוריות דקורציות, חיות, ועזרים ל-24 השעות הקרובות.

-מחזה ביבול עגול, עב"ם מרוסק.
-שירותי חייזרים.

-פרת חייזר, סוס חייזר.

-חללית.

שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !


סיפור ממומן





חלקאי הביטוח מבקר בחווה ליום אחד בלבד.החווה של "בוב החוואי המסכן", נפגעה קשה על-ידי אסון ופרופסור בורק, מאוניברסיטת החקלאים, מבקש את עזרתכם לשחזר את החווה של "בוב החקלאי" לקדמותה.


תוכלו לבקר בחווה של "בוב החוואי" על-ידי לחיצה על הסמל של החווה של בוב בתפריט השכנים. תוכלו לראות סמל של פרופסור בורק במסגרת חומה, לחצו עליו. כשתגיעו לחווה, תוכלו לראות אותה במצב של אסון. לאחר לחיצה על החווה, תקבלו את החווה של "בוב החקלאי" משוחזרת, ממש מול עיניכם.


כפרס על העזרה שלכם לבוב, חקלאי הביטוח יתייחסו אלייכם בכבוד ויתנו לכם ספינת אוויר ובקבוק "אי-נבילה" של חברת הביטוח. שימו לב, לאחר ביקור בדף הפייסבוק של חברת הביטוח חוואים רבים נתקלים בבעית שגיאה של ראיית הפרסים. אין מה לדאוג, היכנסו לחווה שלכם והמתנות הבלעדיות יופיעו בסל המתנות שלכם.


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !


לאחרונה, נכנסה לחווה אופציה חדשה לרביית חיות מסוגים שונים, כגון: חזירים וכבשים.
חקלאים רבים שמחים על אופציה זו ושמחו עוד יותר בסוף השבוע האחרון כאשר התרחש יום האב ובהתאם לזאת אחוזי הרבייה היו 100% זכרים.


הפופולריות של אירוע זה עוררה עניין חדש בקרב החקלאים שחשבו שיהיה נחמד עם הסיכויים לזכר יהיו גדולים יותר. עכשיו, אחוזי הסיכויים של גדילת זכר לעומת רבייה שווים! כלומר: 50% לכל מין.


מתוך ההודעה של פארמוויל:
"היי חקלאים!הרבייה הולכת להשתפר! בשל הפופולריות והביקוש הגבוה, הסיכוי לגדילת זכר עוברת ל-50%. עוד דפוס ירושה שעכשיו ניתן להשפיע עליו הוא הצבע של הילדים. אז הכינו את הכבשים והחזירים שלכם, התחילו לאסוף את שיקויי האהבה ובקבוקים בשל ההנאה שנוספה עכשיו לתהליך הרבייה!"




האם אתם אוהבים את השינוי החדש שנעשה עם תהליך הרבייה?

שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !


לפני שתתרגשו יותר מידי, בניין זה הוא בעל מטרה חדשה, לא בדיוק המטרה שלה ציפינו כל-כך.
במידה וחשבתם שבעזרת מבנה זה אתם תוכלו לעשות סחר בפריטים, כגון: דקורציות, חיות וכ'ו עם שכניכם, אין צורך להתרגש יותר מידי מכיוון וזהו לא תפקידו של בניין זה.


בניין משלוחי המסחר יאפשר לכם לקנות ולמכור יבולים משכנים. בנוסף, תוכלו להרוויח נקודות XP, מטבעות ונקודות מאסטר.



על מנת להתחיל להשתמש בבניין "משלוחי המסחר" פשוט הציבו אותו על החווה שלכם. בכל פעם ש"תכנסו" אל המבנה, תוכל לראות את האפשרות "החלפת יבולים" ("Place Orders") עם שכניכם.
לאחר מכן, תוכלו לגדל יבולים שחבריכם הזמינו, בכל פעם שאתם תקצרו את היבולים שחבריכם מבקשים, תוכלו להשלים את הזמנות החברים וגם להרוויח נקודות XP, מטבעות ונקודות מאסטר.


הערה על נקודות המאסטר:
בכל פעם, תוכלו להרוויח על 3 נקודות מאסטר עבור כל הזמנה שהושלמה. אולי זה לא נשמע כמו הרבה נקודות, אך תוכלו להשיג עד 50 הזמנות בכל פעם. כמו כן, תוכלו "למלא פקודות" פעם ב-12 שעות.

כל שעליכם לעשות הוא לשתול את היבול המבוקש, על מנת למלא את ה"צו". שתילת רק יבול מסוג אחד ימלאו את כל הבקשות מסוג זה. משמע, תוכלו להשיג עד עוד 150 נקודות מאסטר משתילת היבולים בחווה. אך, זכרו כי תוכלו לעשות זאת רק פעם ב-12 שעות. 

במידה ותעשו את החשבון, תגיעו למסקנה של 300 נקודות מאסטר מדי יום. חבריכם יקבלו גם הם בונוס של נקודות מאסטר בעת מילוי ההזמנה שלהם. הדבר יכול להועיל מאוד, כמו לדוגמה: כאשר ישנם יבולים ממהדורה מוגבלת עם זמן תפוגה. במידה ותזמינו בקשה מחבריכם ליבול ממהדורה מוגבלת, חבריכם יקבלו יותר נקודות מאסטר. 

הערה על מילוי ההזמנות:
שתילת רק יבול מסוג אחד תאפשר לך להשלים את כל ההזמנות שלך. תוכלו "למלא את הפקודות" שלכם כאשר תקצרו יבול מסוים. תוכלו לקבל עד 150 נקודות מאסטר בעת שתילת יבול מסוג אחד. יחד עם זאת, תוכלו למלא את ההזמנות רק פעם בכל 12 שעות.

מה קורה במידה וכבר יש לכם שלט מאסטר מכל היבולים שמבקשים מכם?
כמובן שאין צורך בנקודות מאסטר במידה וכבר השגתם את שלט המאסטר, אבל עדיין תוכלו להיות שכנים טובים ולעזור לחבריכם לקבל גם כן שלט מאסטר במהירות.


מה אתם חושבים על בניין חדש זה? האם לדעתכם הוא חשוב? האם הוא יעזור לכם להתקדם?

שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !