יום רביעי, 26 בינואר 2011



אתמול פארמוויל שחררה לחווה את הברווזונים: ברווזון חום וברווזון צהוב.
כאשר תקצרו את אגם הברווזים שלכם, תוכלו למצוא ברווזונים, בדומה לשאר מבני החיות. עכשיו, תוכלו לגדל את הברווזונים השונים, אך בשביל זאת תצטרכו להיעזר ב-7 מחבריכם וזאת על ידי שליחת בקשות במשחק.


*הארה: ברווזונים חומים וברווזונים צהובים לא גדלים לאותם סוגים של ברווזים.

תפריט הגידול של ברווזון חום:

תפריט הגידול של ברווזון צהוב:

ככל שתגדלו את הברווזון מהר יותר, הברווז הבוגר יהיה יותר "טוב", כלומר רמת הברווז תגדל. תוכלו לבחור לאיזה ברווז יגדל הברווזון שלכם לפי מהירות העזרה של חבריכם. לדוגמה, תוכלו לבחור באפשרות להפוך את הברווזון החום לברבור שחור רק אם שבעה משכניכם יעזרו בגידולו תוך 24 שעות. אם 7 שכנים לא יעזרו לכם לגדלו תוך 24 שעות, הברווזון לא יוכל להפוך לברבור שחור.

*הארה: אם תקבלו את הברווזון מהשכנים שלכם או מפרסומים ותציבו את הברווזון ישר באגם הברווזים, לא תופיע האפשרות לבחור את סוג ברווז שתגדל, לכן חשוב להציב את הברווזון קודם לכן בחווה!

כאשר תעזרו לברווזון של חבריכם, תוצג בפניכם ההודעה הבאה:

תרגום: "תודה! עכשיו לברווזון שלי יש קצת אוכל ומים כדי לעזור לו לגדול ולהתחמם".

לא בכל פעם תוכלו למצוא ברווזון, בחלק מהפעמים, תיתקלו בהודעה כאשר תקצרו את אגם הברווזים:

תרגום: "סליחה חוואי! הפעם לא מצאת ברווזון, אבל קבל את פרס המטבעות הזה במקום. המשך לקצור על מנת למצוא ברווזונים שיוכלו לגדול לסוגים שונים של ברווזים חדשים!".

כאשר תסיימו לגדל את הברווזון שלכם תוכלו לתת בונוסים לחבריכם! בתחילת הגידול, תוכלו לתת לשבעת השכנים שעזרו לכם בגידולו, בכך שתפרסמו את הבונוס לקיר שלהם. כאשר תסיימו את גידול הברווזון, תוכלו לתת לעוד שלושה חברים שלושה ברווזונים.

בהצלחה בגידול הברווזונים שלכם!

שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !


סיפור ממומן