יום רביעי, 26 במאי 2010


בתקווה לשיתופי פעולה מוצלחים יותר.

בימים האחרונים אנחנו מקבלים הרבה הודעות ממשתמשים שמתלוננים על חוסר ההגינות של שיתופי הפעולה האחרונים של זינגה עם חברות שלא נמצאות באזורים של חלק משחקני החווה.
נכון לעכשיו , שיתוף הפעולה עם "7-Eleven" מאפשר לשחקנים ליהנות מחפצים בלעדיים כמו פרות חדשות,מגלשות מיוחדות ועוד -כמו גם שיתוף הפעולה עם חברת "הענק הירוק" שמאפשר לשחקנים לקבל שטרות לחווה. היה לנו חשוב לכתוב את הכתבה הזאת כדי לגרום לכל מי שחושב ששיתופי הפעולה של זינגה לא הוגנים, לחשוב אחרת ולהבין שאלה הם שיתופי פעולה ניסיוניים שמהווים פתח לשיתופי פעולה אחרים וטובים יותר שיגיעו בעתיד.
כן,זה יכול להיות קצת מעצבן שלשכנים שלכם בחווה יש הזדמנות לרכוש פריטים בחנויות המקומיות ולכם לא.
אבל צריך להסתכל על התמונה הגדולה , האם זינגה צריכה לשתף פעולה עם חברות מסוימות כדי לשכנע אחרות שהיא שווה את השיתוף (מבחינה כלכלית) ? עם אילו חברות היא צריכה להתחיל? עם כאלה שמוכנות להיות "שפני ניסיון" !
התחושה שלנו היא שאם שיתופי פעולה הנוכחיים יתבררו כמוצלחים (מבחינת זינגה והחברות איתן היא שיתפה פעולה) , חברות אחרות וודאי גם ישתפו פעולה עם ענקית המשחקים.
אבל -זינגה שולטת על החברות שהיא משתפת פעולה איתן יש לזינגה שליטה על מיקום חברות אלו בעולם?
רעיון שיתופי הפעולה הוא נהדר, והוא גם בעתיד יהיה כזה- אנחנו עשויים לראות עוד חברות באירופה שישתפו פעולה עם זינגה (אנחנו לא נתפלא אם זינגה בתהליכי תכנון של שיתופי פעולה עם חברות עולמיות אחרות -שאלה ממתינות לראות את תוצאות שיתופי הפעולה הנוכחיים ולהחליט...)

אז רגע לפני שאתם מתלוננים כמה שזה לא הוגן שאתם לא יכולים לקבל פרה נפוליטאנית לחווה,תחשבו על איך בעתיד כל המשתמשים יפיקו תועלת אם שיתופי הפעולה הנוכחיים (והראשוניים) יהיו מוצלחים!


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן