יום שישי, 1 בינואר 2010


לא עלית רמה מכדור השנה החדשה?פארם וויל בלוג

מהיום ועד יום ראשון תוכל להנות מרמה נוספת בחינם בזכות כדור השנה החדשה אותו מקבלים
אוטומטית כמתנה הראשונה מעץ החג וניתן לקנות אותו בחנות תמורת 10,000 שקלים במידה ונמכר.
כמה שחקנים פנו אלינו בתלונה שלא הצליחו לקבל את הפרס,
אם אתה חלק מהם,נסה להכניס את כדור השנה החדשה לתוך המחסן ולהוציא אותו ממנו.
כך תקבל את הרמה ותוכל לצפות בספירה לאחור.

כמו כן,משתמשים שהגיעו לרמה 70 (הרמה הגבוהה במשחק) לא יקבלו את הפרס.




שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

15 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני רמה 70 :)

אנונימי אמר/ה...

ze lo oved ehnasti oto la mahsan ve oseti oto ve ze lo oved

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

תנסה לעשות רענן,
להחליף דפדפן.למחוק קוקיז.

rotem אמר/ה...

אני לא רואה אותו ב market מכרתי את הדבר הזה ואני לא רואה אותו

אנונימי אמר/ה...

adain lo oved rose et aemail sheli ve et asisma shel afacebook sheli ve taase li?

rotem אמר/ה...

יש לך אייסי?!?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

נחכה שהם יתקנו את הבעיות .

אנונימי אמר/ה...

ve eih atem yodim she hem yetaknu et abeaya?

אנונימי אמר/ה...

תודה אבל ידעתי :)

אנונימי אמר/ה...

ואם לא יתקנו ....? מה אז...

אנונימי אמר/ה...

אחרי שקיבלתי רמה חינם , יש עוד צורך בכדור או שאפשר למכור אותו ?

אנונימי אמר/ה...

היי ליפני ששיחקתי בחווה עיצבן אותי כל הפירסומים של המדליות עשיתי להם הסתר עכשיו התחלתי לשחק וכל פעם אני צריכה להכנס לפרופיל של אנשים ליראות אם הם פירסמו דברים איך אני מחזירה את זה שאני יוכל שוב ליראות את הפירסומים בדף הבית שלי???????

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

אין צורך בכדור יותר אחרי עליית הרמה.

לשאלת המשתמשת,כנסי לפה ותוכלי לראות את כל עדכוני הפארמוויל במקום אחד:
http://www.facebook.com/home.php?filter=app_102452128776

אליה כהן ככה קוראים לי בפייסבוק תחפשו אותי אני אם תמונה של וולדמורט אמר/ה...

יש לי שאלה יש לי חווה גדולה ושמעתי שיש עוד מעט הגדלה נוספת אבל עוד כמה זמן?אשמח לקבל פרטים.

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

ההגדלה הנוספת תשוחרר כנראה עוד חודש.
לא ידוע על תאריך סופי

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן