יום שישי, 25 בדצמבר 2009




חשיפה בלעדית-כדור השנה החדשה!
בלעדי לגולשי פארמוויל בלוג- המתנה שמקבלים מכדור השנה החדשה -2010.פארם וויל בלוג

הסבר:
בין התאריכים 1-3/1 נוכל כולנו לקבל הפתעה לכבוד השנה החדשה
(את התהליך תוכלו לראות רק בין ה1 ל3 לינואר-
המידע שמוצג באתר הוא סקופ וחשיפה לשבוע הבא ולא ניתן להשתמש בו כעת) :

"הכדור עומד ליפול,בוא נראה אותו!"

תוצג ספירה לאחור ובסופה כמובן תיפתח בפנינו השנה החדשה:
פארמוויל בלוג בקרוב
בסוף הספירה תוצג ההודעה הבאה:

"לכבוד השנה החדשה, זכית ברמה נוספת!
חזור ב4/1 לשבוע דלק חינם!"

כן כן , ההפתעה היא רמה נוספת בחינם!
farmville new yearפארמוויל בלוג סקופ


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

32 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רגע, שאנו נעלה רמה זה ידוע, אבל נקבל גם שבוע דלק חינם?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

כן בתאריך 4 לינואר יהיה שבוע דלק חינם!

אנונימי אמר/ה...

שאלה אם אתם יודעים.. ישלי עכשיו איזה 100 מכלי דלק בזכות העץ.. ברגע שיהיה את שבוע הדלק בחינם לאחר השבוע מספר המיכלים יחזור?

אנונימי אמר/ה...

בטעות מחקתי את הכדור, כי לא חשבתי שהוא חשוב ^^..
יכול ליהיות שיהיה אפשר לקנות אותו בשלב מסויים, כמו שהיה עם עץ המתנות?.

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

שבוע הדלק החינם לא יבזבז מהמכלים שיש לך עכשיו.

לדעתנו,יהיה ניתן לקנות את הכדור בגלל שהרבה אנשים עשו את הטעות ומכרו אותו.
נחכה ונראה!

אנונימי אמר/ה...

מה יכול לצאת לי בקופסאת הזהב שבתוך העץ ?


וגם כמה דלק נקבל ?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

מקופסת הזהב לא יוצאים דברים מיוחדים! לא לקנות.

שבוע דלק חינם,נשמע טוב?

אנונימי אמר/ה...

שאלה דחופה.. נגיד שחסר לי עוד 400 XP בשביל לעלות לרמה 29 ובזכות הכדור אני עולה רמה.. זה ייקח אותי למצב שחסר לי עוד 400 XP לרמה 30 או פשוט יאפס לי את הנקודות להתחלה של רמה 29? כי אם ככה עדיף לעלות מהר רמה ולהישאר רק בהתחלה שלה

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

לאותה נקודה בה היית ברמה הקודמת...
80% לרמה 29 אתה תהפוך להיות 80% לרמה 30

אנונימי אמר/ה...

אני יכול להגיד לכם אישית , שציפיתי ליותר.
רמה אחת אני יכול לעלות בתוך 3 ימים , ומיכלי דלק בלתי מוגבלים אני עושה עם צ'יטים.

חבל שאלה המתנות.

אנונימי אמר/ה...

איך אתה עושה דלק עם צ'יפים?!!?!?

אנונימי אמר/ה...

צ'יטים*

אנונימי אמר/ה...

הצבעים של המתנות קשורים למה שמקבלים? או שזה ממש לא משנה מה הצבע של המתנה?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

ממש לא משנה.

בן אמר/ה...

אני קיבלתי את המתנה הזאת במתנת חג מולד.

חן המלך אמר/ה...

כולם קיבלו אותה!!!!!!

חגית אמר/ה...

תפסיקו לקשקש ותיהיו הוגנים תעלו רמות לפי היכולת שלכם ולא ע"פי צייטם

אנונימי אמר/ה...

בקשר לפארמוויל....הספיישלים יוכלו לחזור..למשל,היה ספיישל חייזרים (כשהיו פרות חייזריות וכל זה) זזה יכול להיות שוב? וגם למשל הספיישל שבו היה את הכדורים הפורחים?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

הספיישלים לא יוכלו לחזור,
משימה חדשה שתצא בקרוב היא משימת החזקת חפצים מוגבלים.

אנונימי אמר/ה...

ראיתי את הכדור יורד ללמטה ורשום לי שנה חדשה , ועלתה לי הודעה
אבל לא קיבלתי עוד רמה , ולא קיבלתי אקספי ..
יכול להיות בגלל שאני רמה 70 ?
וגם אם כן .. לא הייתי צריך לקבל לפחות אקספי ?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

כן,בגלל שאתה ברמה הכי גבוהה במשחק,לא תוכל לעלות רמה.

רוברטו אמר/ה...

לא קיבלתי דלק לשבועה

אנונימי אמר/ה...

אני לוחץ accept כשזה נותן את ההודעה, ואז הכדור יורד, ובמקום שאני אקבל את ההודעה שמעלה אותי רמה הפארמוויל נתקע ולא קורה כלום....

בן אמר/ה...

אחרי שעולים רמה בחינם אפשר למכור את זה??

אנונימי אמר/ה...

נראה לי שכן....

חן אמר/ה...

למנהל...
מתי אתם עושים תחרות כדי לקבל דברים.. כאילו מי ששולח את התמונה הקטנה במקום המוחבא באתר יקל את המתנה?

אנונימי אמר/ה...

היוםםם ה4 ל1 למה אני לא מקבל דלקק ?!

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

פירסמנו תשובה

אנונימי אמר/ה...

האם מישהו יודע מדוע מהיום בשעות הצהריים איני יכולה להיכנס לחווה וגם השכנים לא יכולים להשתמש בפונקצית ביקור בחווה שלי מדוע?? בבקשה תשובה ?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

בעיה תכנית של המשחק.
יסדרו את זה בשעות הקרובות

אודי חמודי אמר/ה...

שאלה קטנה, על מיכל הדלק רשום 52+
לאחר שאשתמש בדלק לכל 484 חלקות האדמה שיש לי, האם הדלק יחזור ל 52+ (לאחר מספר שעות) או שבמשך הזמן יחזור לרמ הראשונית (150) ?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

המיכלים של הדלק לא "חוזרים" כל כמה שעות
אלה מתמלאים עד סוף המיכל הנתון הקיים
אם היה לך 52+ מיכלי דלק והשתמש בטרקטורים אז סביר להניח שיהיה לך עכשיו 51+ וקצת.
לאט לאט הוא יעלה לך ל51+ מלא.

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן