יום שישי, 4 בדצמבר 2009




לול תרנגולות

מערכת הלולים בפאמרוויל התחזקה והפונקציה הקיימת "להסתכל בלול" נהייתי יותר יעילה
(עם יותר מידע שימושי).
ע"י תכונה זו ניתן לראות בבירור אילו סוגי תרנגולות קיימות אצלך בלול.



כמו כן,נוסף הסבר מדויק של הטלת ביצי המסתורין בכפתור "How does this work?"

"מידי פעם התרנגולות שלך יטילו ביצי מסתורין! יותר תרנגולות בלול כך הסיכוי למצוא
ביצת מסתורין גבוהה יותר!

כל תרנגולת מטילה ביצי מסתורין רק באותו הצבע שלה.יותר תרנגולות מאותו צבע
מגדילות את הסיכוי שלך לקבל ביצת מסתורין בצבע זה

הדרכים היחידות לקבל תרנגולות חומות,שחורות וזהובות הם מביצי המסתורין שחבריך מפרסמים
או קניית תרנגולות אלה בחנות"



בנוסף -מהיום ,מוצגת הודעה בעת אסיפת הביצים מן הלול גם במקרה של אי קבלת ביצת מסתורין:

"מצטערים,אין ביצת מסתורין היום,נסה שוב מחר!"




שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!!
אחלה בלוג :)

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה, באמת ערתם. העניין הוא שהלול נמצא במתנות וכאשר אני מותיאה ואתו לחווה ומחילה למלא אותו בתרנגולות אני מקבלת הודעה שאני לא מסונכרנת עם השרת ואני צריכה לחדש את המסך. כאשר אני מחדשת את המשחק הוא מחזיר את הלול לחדר מתנות ולא זוכר את הפעולה.
אשמל לתגובה כאן.
תודה

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן