יום שישי, 4 בדצמבר 2009


עץ חג המולד!

פארמוויל מחלקת עץ חג מולד בחינם לכולם בו ניתן לאחסן מתנות הנשלחות ע"י חברים.

הסבר מפורט:

"ברוח העונה,שתול עץ חג והכנס לתוכו מתנות אותן שכניך ישלחו לך
העץ נמצא בתיבת המתנות שלך"
פארמוויל

בתוך תיבת המתנות תמצאו את עץ החג (1 לכל משתמש):
פארמוויל

אחרי שבחרתם לשתול אותו בחווה ,הוא יהיה ריק ממתנות.
כדי להתחיל למלא את העץ במנות תוכלו לבקש משכנם לשלוח לך מתנות
פארמוויל


ההודעה המתפרסמת:
"המשתמש רוצה עידוד לכבוד החג מהחברים שלו!
המשתמש ישמח אם חבריו ישלחו לו מתנות חג בשביל עץ החג חג המולד שלו"
פארמוויל

המתנות שניתן להכניס לתוך עץ חג המולד:

פארמוויל

פארמוויל


העץ יתחיל להתמלא במתנות ולגדול בהתאם:
פארמוויל

קיבולת עץ חג המולד היא 60 מתנות,
את המתנות ניתן יהיה לפתוח רק בתאריך 24/12/2009.


אספו מתנות לעץ החג שלכם!


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רק תיקון קטן, זה ממש צורם

למלא ולא למלות.

אנונימי אמר/ה...

וואוו מגנייייייייייבבבבב
אגב עדיין לא ראיתם תחווה שלי בטוח היא תזכה אם תראו אותה! =))

אנונימי אמר/ה...

איזזזה מתנות יהיה ניתן לקבל ב24 מין ה60 מתנות שיהייו בעץ ?!!??!

אנונימי אמר/ה...

אולי אתם תוכלו לעזור.
לא שתלתי את העץ כשקיבלתי אותו כי לא מצאתי מקום, ועכשיו הוא מופיע "שט" בצד של החווה וכשאני לוחצת עליו הוא נעלם.
כשאני מנסה לקבל מתנות אני מקבלת הודעה שאני צריכה עץ.
איך אני שותלת את העץ???

אנונימי אמר/ה...

נמחק לי העץ, איך אפשר להחזיר אותו?

אבי אברהם אמר/ה...

חבבר'ה אני כבר בשלב 22 ולא יודע למה עדיין חסומה לי האופצייה של הגדלת שטח החווה. מישהו יכול לעזור לי להגדיל את החווה?

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן