יום רביעי, 27 באוקטובר 2010

אֶבוּס האכלה!

היום, זינגה שחררה למשחק את אֶבוּס האכלה!
המבנה החדש, אמור להכיל בתוכו 'חיות נודדות'.


*אם כניסתך לחווה, תקבל את האבוס החדש.

 הצב את האבוס החדש בחווה שלך ותן לכיף להתחיל! אם אין לך מקום בחווה, המבנה יופיע, אוטומטית, במתנות שלכם.

התחל לאסוף מזון לחיות הנודדות. עליכם לאסוף כ-20 שקי מזון.




תוכלו למצוא שקי מזון בדרכים הבאות:
מצאו שקי מזון אצל חבריכם - על ידי לחיצה על האבוס שלהם תקבלו שקי מזון מחברים. 
שלחו מתנה זו מדף המתנות של המשחק.
קנו שקי מזון (עבור FV$) בחנות. כל שק - 1FV$
פרסמו בקיר שלכם כי אתם זקוקים לשקי מזון.




עכשיו, מצאו חיה נודדת והאכל אותה בעזרת האבוס המלא שלכם.
כאשר השגתם 20 שקי מזון והאבוס התמלא, חיה נודדת אמורה להופיע בחווה שלכם תוך 24 שעות!

לאחר 24 שעות של המתנה, אמצו את החיה החדשה. 
*החיה הנודדת תסתובב בחווה שלכם.


החיות הנודדות:



שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שלום לכם
אני מצטערת שאני כותבת לכם לכאן, לא מצאתי כתובת ל-תלונות.
א. התוכנה מאוד לא ידידותית מאוד כבדה ומאוד מכבידה על המחשב, תוקעת אותו.. וגורמת לקריסת דפים. (דבר שלא קורה לי באתרים אחרים)
ב. מה קורה עם מתנות הנשלחות אליי ?
בקושי חצי מהמתנות מגיעים לתיבת המתנות שלי.. היתר, או נעלמות כשאני לוחצת על אישור לקבל, ומיד החווה עולה לי... או, עולה לי "הפרה המשוגעת".
הכל מקרה המתנות "נעלמות" חברים טורחים לשלוח לי, אבל אתם מונעים מהפריטים להגיע אליי.
איך אפשר למלא משימות שאתם שולחים, אם אי אפשר לקבל עזרה מחברים ?
זה גורם לי להמון תיסכולים, הופך את המשחק לממש לא נעים ומעצבן....
ואני שוקלת בכובד ראש פשוט להתנתק מהחווה.
מקווה שתוטרחו לענות לי, ולתקן את העיוותים הללו.
חוסר תגובה ו/או חוסר התייחסות, ייחשבו בעיני כ-תגובה ותשובה !!!
כתובתי למשלוח תשובה היא: eie2@walla.com

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן