יום רביעי, 14 ביולי 2010


משחק ההפתעה הגיע!

כמו שכבר הודענו לכם בסיכום השבועי,זינגה משחררת משחק הפתעה חדש לחווה.
דרך המשחק תוכלו לקבל סוגים שונים של חיות מיוחדות וחדשות לחווה.
איך זה עובד? כדי להתחיל במשחק תצטרכו לקנות "חץ" בחנות (תמורת 20 שטרות)
בעזרתו תפוצצו בלון ותקבלו את הפרס, כל חץ נוסף שתרצו לקנות יעלה לכם עוד 20 שטרות.

"שחק ונצח במשחק ההפתעה החדש של פארמוויל!
מצא את משחק ההפתעה תחת קטגוריית "דקורציות" בחנות והתחל לשחק ולזכות בחיות מיוחדות!"


משחק ההפתעה בחנות:

משחק הבלונים:


מתוך המשחק תוכלו לקבל את החיות המיוחדות הבאות:

White Deer
White Kangaroo
White Lion Cub
White Porcupine
White Squirrel
Black Stallion




שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בכל חץ יוצא חיה אם לא אני לא יקח סיכון בבקשה תענו?

אנונימי אמר/ה...

מנהל האתר ועוזריו אתם יכולים לענות לי בבקשה ?<

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

כן,בכל חץ יוצאת חיה

אנונימי אמר/ה...

מזה בזבזתי 40 דולר לא יצא לי חיה אחת !!! למהההה ? בבקשה תענו לי אתם לא עונים לי אף פעם לפחות פעם אחת תענו ליייי

אנונימי אמר/ה...

מה זה קניתי ב60 דולר 60 ולא יצא לי כלום רק כי האמנתי לך מנהל האתר ולמרות שהאמנתי לכם , ואני מבקש אולי תוכלו לרשום לי את האימייל שלהם ואני אפנה אליהם אישית או אתם יכולים לעזור לי בזה ולפנות לזינגה ואני מאמין שגם זה למעלה שבזבז 40 דולר רוצה פיצוי ואני יכול להגיד לך שגם אחי הקטן קנה ולא יצא כלום אני מקווה שתדברו אם זינגה בנושא בתודה מראש לך המנהל איש מדהים ועוזר ופה בשבילנו תמיד  

אנונימי אמר/ה...

למה אתם לא עונים !!!!!!!!!!!!!!!
מה זה האתר זה שווה לעבור לאתר שמקשיבים שם לגולשים
אתם לא מחזירים תשובה לאף אחד שאומר שנמחקו לו חיות ככה סתם או שהכסף ירד לו ל0 והדולרים סתם התבזבזו לו
זה סתם אתר חרא אני לא שואל אותכם יותר שום דבר

אנונימי אמר/ה...

אני קניתי 2 חצים ויצא לי 2 חיות אז אל תחרטטו

אנונימי אמר/ה...

אני לא משקר יהומו לי לא יצא חיות והאתר הזה לא אומר לי למה !!!

אנונימי אמר/ה...

גם לי לא יצא חיה אבל אני קניתי אחד

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן