יום ראשון, 4 ביולי 2010



משבוע לשבוע אנחנו מחכים שדגל ישראל יופיע באחד העדכונים בחווה.
למרות שהרבה דגלי מדינות בעולם התווספו לחנות-דגל ישראל לא נראה קרוב להגיע.
החלטנו לעשות מעשה ולגייס את כולנו כדי להביא לשחרור דגל ישראל.

אז מה עליכם לעשות?
הצטרפו לקבוצה הרשמית והזמינו את כל חבריכם
הרצינות תגדל בהתאם למספר החברים בקבוצה-יעד- 10,000 חברים בקבוצה)
ברגע שמספר החברים בקבוצה יהיה גדול מספיק ,נפנה לזינגה בדרישה שהדגל יופיע.

דגל ישראל בחווה-בקרוב:

בנוסף,יעזור מאוד אם תשתפו את הפוסט בפייסבוק ובכך נוכל להגדיל את מספר החברים בקבוצה.


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יאללה - טוב שחשבתם על זה איזה כיף ויש מ"ס מסויים שצריך להגיע אליו?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

בתקווה להגיע לעשרת אלפים חברים

אנונימי אמר/ה...

ב"ה נגיע הגיע הזמן כבר שישראל תיהיה בחווה

אנונימי אמר/ה...

למנהל האתר - הגיע מין פוני אפור-שחור ועוד כמה שנראים בדיוק כמו האימוץ הרגיל ופתאום יוצא משהו עם הודעה כזאת לפרסם על הקיר שלי , ואמרו לי לשאול אותכם ושאלתי מקווה שתענו לי ואני מצרף לינק :
http://www.facebook.com/index.php?lh=185fdf3c0cd7f0642197005a2c3935d6&eu=GCE1c9nztPt9i3ZG9_-UVQ#!/pages/Rare-Platinum-Pony/135042639849347?v=app_127093753999494&ref=mf

אנונימי אמר/ה...

יש לכם תשובה או שאני ישלח לאתר אחר של החווה כי נמאס שואלים אותכם אין לכם תשובות נמאס כמה זמן אפשר לחכות

וובה- כתב פארמוויל בלוג אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן