יום שבת, 31 ביולי 2010


4 שטרות לחווה בעזרת נקודות הפייסבוק.

לפני כמה שבועות פונקציה חדשה שוחררה לפייסבוק והיא מאפשרת לכם , בין היתר,
לרכוש בעזרת נקודות הפייסבוק שטרות לחווה.
לכל משתמש חולקו 10 נקודות פייסבוק שמשתוות ל4 שטרות לחווה. איך מקבלים אותם?

1.בדקו כמה נקודות פייסבוק יש לכם (בצד ימין בקישור הבא)
2.במידה ואכן יש לכם 10 נקודות לחצו על כפתור הוסף מטבעות ושטרות.
3.בחרו ב4 שטרות ובפייסבוק ,ממש כמו בתמונה:

4.אשרו את העסקה ( לחיצה על "Buy 4 Farmcash for 1.00$").

העסקה בוצעה בהצלחה! 4 שטרות נוספים הגיעו לחווה שלכם!





שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

למנהל האתר יש לי 20 נקודות זכות מה אני יכול לקנות 8?

דוד - מנהל הבלוג ראשי אמר/ה...

כן, תוכל לעשות את הפעולה הזאת פעמיים לקבלת 8 שטרות

אנונימי אמר/ה...

לא מצליחה לקבל את השטרות יש לי 20 נקודות זכות
ניפתח לי דף לקרדיט ואין לי אופציה של כסף פייסבוק כמו שרשום פה..
בנוסף מנהל אתר יקר בית התינוקות לא מוציא שום דבר כבר חודש מה עלי לעשות?
תודה על עזרתך

אנונימי אמר/ה...

למנהל שלום
תודה הסתדר לי לקבל את שטרות החווה
ענה לי בבקשה למה בית התינוקות לא מוציא לי חיות כבר חודש ומה עלי לעשות.
תודה

HAIA אמר/ה...

אין אצלי את האופציה השלישית (פייסבוק) למה?

דוד - מנהל הבלוג ראשי אמר/ה...

תעקבו אחר ההודעות יש את זה לכולם (את האפשרות לשלם באמצעות פייסבוק)

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה! אני ממש לא ידעתי מה לעשות עם זה.. אתם גדולים! (:

אנונימי אמר/ה...

וואלה צודק..תודה

אנונימי אמר/ה...

לדוד או מנהל האתר שלום - אם מישהו קונה לי מתנת זכות של היום הולדת זה מעניק לי מטבעות פייסבוק או זה סתם מקווה שתעני לי כבר שאלו אותי הרבה ?

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן