יום שבת, 10 ביולי 2010



3-10/07/2010

-חזירה ההרה והחזירונים שוחררו השבוע למשחק.
כמו גם חפצים חדשים (2) לכבוד שווייץ ששוחררו במשך השבוע.

-קופסת מלחמות המאפיה שוחררה השבוע- ממנה תוכלו לקבל דלק בכל פעם שתעלו רמה במשחק.
בנוסף שוחררה גם קופסת הפתעה חדשה ממנה תקבלו חפצים ישנים ומיוחדים,
עלותה 16 שטרות והיא זמינה לרכישה בחנות.

-
אחרי ספקולציות רבות,
הרחבת החווה לגודל 26X26 שוחררה השבוע .

עדכונים שישוחררו בקרוב:

-השבוע ישוחרר האביר השחור (כסוס חדש שכנראה יגיע בתוך קופסת ההפתעה)
-חפצים נוספים לכבוד שווייץ ישוחררו השבוע ביניהם גמד חדש וחיות חדשות.
-פונקציה חדשה,משחקי הפתעה תשוחרר בקרוב.
דרך המשחקים תוכלו להרוויח חפצים מוגבלים לחווה!
-פונקציה נוספת שתשוחרר בקרוב תיקרא "המחסן" בו תוכלו לאחסן את כלי הרכב שלכם (טרקטורים).
-טרקטורים בלעדיים (זורעים,קוצרים) שמסוגלים לחרוש 3X3 אדמות
ישוחררו בקרוב דרך מתנות בעבודות חדשות.



שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

למה אי אפשר להיכנס לצ'אט?

דוד - מנהל הבלוג ראשי אמר/ה...

אפשר...

אנונימי אמר/ה...

אני לא יודע איפה לרשום את זה את אני רושם את זה פה נמחקו לי לפחות 10 סייחים ולא הרגילים ו2 פונים כחולים מזה הדבר הזה אתה יכולים להחזיר לי את זה ?????....
בבקשה תחזיר לי תשובה

אנונימי אמר/ה...

אתה הקודם אין להם תשובה הם נהיו מעפנים בריבוע עז כבר יענה לך ולא הם אני יכול להמליץ לך אך אתר יותר טוב הpink pony אתר שהכל ראשון שם אתר מדהים תשלח להם שאלה הם יענו לך תוך חצי שעה אני ממליץ לך אני שאלתי על הדבורים החדשים שהגיעו ואין תשובה אני ישלח לשניהם שאלה התשובה תגיע מהר שישארו אם האיש וחצי שלהם ר 62

אנונימי אמר/ה...

תודה אני לא חוזר לאתר הזה יותר

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן