יום שבת, 24 ביולי 2010


שטרות לחווה!
*בלעדי לפארמוויל בלוג*

דרך לינק ממומן בתחתית המסך תוכלו לקבל 2 שטרות בחינם לחווה שלכם
תצטרכו רק סבלנות (עניין של שניות) לראות סרטון קצרצר.

הערה: יכול באמת להיות שהלינק הממומן לא יופיע אצלכם בחווה.
במידה והוא באמת לא מופיע-כנסו לפרופיל הפייסבוק שלכם- העתיקו משורת הכתובת את הID שלכם:

הדביקו אותו בסוף השורה הבאה (במקום YOURIDHERE):

http://partners.socialvi.be/partners/config/6411626cd4898b0d37e14226bd832eefbd7faf1a/engagement/?activity_id=549&irs=aw.6411626cd4898b0d37e14226bd832eefbd7faf1a&network_user_id=
YOURIDHERE

1.לחצו על הלינק הממומן בתחתית המסך:

2.בחרו באחת האפשרויות שלפניכם (Dining out,Dining in):

3.לחצו על כפתור "Join us in facebook" ותקבלו את השטרות במתנה!



שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

באיזו תחתית מסך ? בפארמוויל אין

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

מתחת לחלון המשחק.

אנונימי אמר/ה...

אני לא מוצאת את הלינק

אנונימי אמר/ה...

אני גם לא מוצא אותו זה רק לחלק מהשחקנים?

אנונימי אמר/ה...

למנהל האתר שבת שלום
אולי ברשותכם לינק של הסרטון שיתן לנו 2 דולר ,אני מאוד צריך יש לי 20 ואני מעוניין לקנות את הדוב
או כל מיני שיטה שזה יופיע תודה רבה מראש 

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

ערכנו את הפוסט
נסו את הדרך החדשה.

אנונימי אמר/ה...

זה גם לא עובד
אל תפרסמו דברים שאתם לא בטוחים בהם ב100 אחוז

אנונימי אמר/ה...

אני לא הבנתי איך לפי הדרך החדשה שפרסמתם

אנונימי אמר/ה...

למה לא עובד? עובד מצויין! תודה על המדריך!

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן