יום שישי, 11 ביוני 2010


חפצים חדשים!

זינגה משחררת למשחק שורה ארוכה של חפצים חדשים למשחק כחלק מעדכון האיים ולכבוד המונדיאל!
ביניהם דקורציות חדשות,בניינים חדשים,חיות חדשות ויבול חדש.

"חגגו את הקיץ בשלושה דרכים שונות בפארמוויל!
העדכון היום כולל עבודה חדשה,חפצי איים חדשים וחפצים חדשים לכבוד המונדיאל!"


יבול חדש:
-היביסקוס ורוד

חיות חדשות:
-כבשה בועטת,פרה שופטת,קוף העכביש.

דקורציות חדשות:
-עמדת האי,פלמינגו ורוד,מגרש כדורגל.
-ערסל חול,מוט האי,גריל האי.
-גדר במבוק,ערסל שמים

בניינים חדשים:
-בקתת האי,ביתן הנופש באי,עץ הכפר.


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

למנהל האתר- חבר שלי רמה 6 והוא בעל בערך 22 דולר יחד עם הסרגל והמתנה שלכם 3 דולר הוא רוצה לקנות את הפרה השופטת והוא לא מצליח למה.?

אנונימי אמר/ה...

החפצים החדשים לא מופיעים לו בכלל?

אנונימי אמר/ה...

למנהל האתר אתהיכוללבקשב ממנהל המשחק לעשות את הדברים של המונדיאל בכסף ולא בשטרות ושיפסיקו כבר לעשות את הדברים שעולים כסף גרועים! תמיד מה שעולה כסף רגיל מעפן

אנונימי אמר/ה...

למנהל האתר שלום אני ברמה 9 ויש לי 25 דולר ואני לא מצליח לראות את הדברים החדשים שיש ראיתי שיש קוף ואני רוצה אותו מאוד
אשמח שתענה לי

אנונימי אמר/ה...

למנהל האתר זה חוצפה למחוק תגובה שכתבתי לכם שאתם יכולים לעדכן- שרק ברמה 11 נפתחים החפצים הנדירים

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן