יום שישי, 4 ביוני 2010


המטוס בחווה!

זינגה משחררת פונקציה חדשה למשחק: מטוס הפארמוויל.
דרך המטוס (שעלותו 30,000 שקלים בחנות) תוכלו לגדל את כל יבולי החווה שלכם בין רגע (עניין של שניות).
את ההטסה הראשונה תקבלו בחינם,האחרות יעלו לכם שטרות (תלוי בכמות היבולים ובשלב בשלותם).

"גדל את היבולים שלך בין רגע עם עזרה קטנה מלמעלה!
מטוס הפארמוויל הגיע! לחץ כאן כדי לקבל אחד!"


את המטוס תוכלו לקנות תמורת 30,000 שקלים בחנות:

"הטס את המטוס כדי לפזר חומר ידידותי לסביבה ולגדל את כל היבולים שלך במהירות!
הטסת המטוס עולה שטרות,הטיסה הראשונה חינם!"


אפשרויות המטוס בחווה:

הפעלת פונקציית ההטסה:



שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

14 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מדוע הטסת המטוס, בפעם ה2 לא עובדת לי?
הרי נאמר שהטסה שניה תעלה שטר כסף אחד, ולי יש 3. אך כאשר אני רוצה להטיס את המטוס בפעם השניה, הוא מודיע לי שאין לי מספיק שטרות ! מה הסיבה לכך?

אנונימי אמר/ה...

מה זה המטוס הזה הוריד לי 6 דולרים ולאאאא 1

אנונימי אמר/ה...

13 פארם קאש עולה הטיסה השנייה והלאה!
ניסיתי למכור את המטוס הקודם ולקנות חדש אבל זה עדיין נותן רק תמורת הסכום הנ"ל...

אנונימי אמר/ה...

טוב עכשיו אני רואה שהטיסה השלישית יותר זולה, אבל המחיר עולה ככל שיש יותר יבול.

אנונימי אמר/ה...

חחח.... אהת שהוריד לך 6 דולר יש לך אולי מזל מאנחוס , אולי אתה עשית הרבה פעמיים ורק בפעם האחרונה קלטת שהדולרים יורדים חחח.... אני לא פראייר אני עושיתי פעם אחת בידידות ש.פ.

אנונימי אמר/ה...

לי ירדו 7 שטרות כבר בטיסה הראשונה....

אנונימי אמר/ה...

לאא נכון בפעם הראשונה זה היה בחינם ובפעם השנייה ירד לי 6 דולר

אנונימי אמר/ה...

אולי היה להם באג תבדוק אולי זה יחזור

אנונימי אמר/ה...

לא חזר לי אפילו דולר אחד

אנונימי אמר/ה...

חחחח.... אז יש לך מזל נאחס ...

אנונימי אמר/ה...

אתם כתבתם את המודעה הזאת בערך שש שעות אחרי שהוא שוחרר

אנונימי אמר/ה...

מה זה האתר הזה לפחות תתנו לנו הסבר למה לקחו לנו יותר מדולר אחד!!!

אילנה אמר/ה...

היו אני מנסה להפעיל את המטוס והוא מודיע לי שצריך לק'נות מזומנים למרות שיש לי 26FV, מה נסגר איתם, עם זינגה. כשצריך אותו הוא לא פועל,

אילנה אמר/ה...

אתם בכלל לא עונים לאף אחד, לא יפה..

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן