יום שישי, 25 ביוני 2010


מחסן יפני!

פארמוויל משחררת היום פונקציה חדשה שמאפשרת לכם לבנות מחסן יפני בו תוכלו לאחסן חפצים!
את המחסן היפני הבנוי תוכלו לקנות בחנות תמורת 50 שטרות או לבנות אותו תמורת 5,000 שקלים ומעט מאמץ..

"שדרג את הפינה היפנית שלך עם המחסן היפני!
בנה את המחסן היפני בעזרת חברייך והשתמש בו לאחסון.
תוכל אפילו להרחיב אותו!"

את המחסן תוכלו לקנות מוכן בחנות תמורת 50 שטרות
או לקנות שלד ולבנות אותו בעזרת חבריכם:

אם בחרתם לבנות את המחסן תצטרכו לבקש מחבריכם שישלחו לכם 50 חפצים
(10 מכל חומר) שנמצאים בדף שליחת המתנות.
בשונה מפעמים קודמות,חפץ אחד זמין לשליחה עבור כל משתמש.


כל החומרים ללבניית המחסן היפני (לחצו על כל חומר כדי לשלוח אותו):
Reed ThatchBambooFarmVille Fanatic - Wooden BoardFarmVille Fanatic - NailFarmVille Fanatic - Brick

שלבי בניית המחסן היפני:
Japanese Barn Base FrameJapanese Barn Frame 2Japanese Barn 1 Silo


שתפו פוסט זה עם חבריכם כדי שיוכלו לשלוח לכם את המתנה הרצויה!


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

14 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כמה דברים אפשר להכניס בו

אנונימי אמר/ה...

אפשר להרחיב עד 130 פריטים , השאלה היא האם רוכשים אחד נוסף תתאפשר הרחבה נוספת או ש- 130 זה מקסימום הפריטים שניתן לאחסן ?

Unknown אמר/ה...

יש לי את המחסן
אחרי שאתה בונה אותו אתה לא מקבל כלום
אם אתה רוצה להוסיף משהו לאיכסון אתה צריך להרחיב את המחסן
אם אתה מרחיב ל2 כוכבים זה עוד 5 איכסון
ואני עדין לא יודע כמה זה 3 כוכבים
אבל זה לא שווה

אנונימי אמר/ה...

כמה אפשר להכניס אז?

אנונימי אמר/ה...

הרחבתי, כל הרחבה (כוכב) זה עוד 5 מקומות.
בסוף יהיו לכם 30 מקומות במחסן בסך הכל.

Unknown אמר/ה...

המקסימום של שטח איכסון זה 200
גם אם תקנה עוד אחרי 200 זה לא יתן לך כלום

אנונימי אמר/ה...

בניתי את זה תוך 15 דקות ויצא לי 56 מקומות

אנונימי אמר/ה...

איך מאתיים אתה אביתר כמה אסמים היו לך לפני?

דוד - מנהל הבלוג ראשי אמר/ה...

שלום, לאחר שאתם מסיימים לבנות את המחסן היפני יש לכם עוד 20 מקומות נוספים (כוכב אחד)לאחר מכן האפשרותכם להרחיב בעוד 5 מקומות ל-25 (שני כוכבים)
ואחרי זה יש לכם עוד אפשרות להרחיב ל-30 מקומות (3 כוכבים), סה"כ לאחר ההרחבות יש לכם 30 מקומות נוספים.
מה שאביתר ניסה להגיד הוא שבסה"כ כל מקומות המחסנים לא עולה מעל 200 כי זה המקסימום של המקומות.
יש עוד שאלות?

אנונימי אמר/ה...

איך הוא הגיע ל200 לא הבנתי מה כאילו בכמה אסמים?

דוד - מנהל הבלוג ראשי אמר/ה...

כן, הוא קנה כמה מחסנים וכנראה הרחיב אותם....

Unknown אמר/ה...

יש לי מלא אסמים והם מורחבים
היה צריך להיות לי מקום ל 238
אבל המקסימום זה 200

דוד - מנהל הבלוג ראשי אמר/ה...

צודק אבל פארמוויל כל הזמן מוסיפה עוד קצת

אנונימי אמר/ה...

לבניינים הישנים בהרבה מזה יש עדיין חלקים ולזה אין יותר?
אני באמצע בניית מחסן ולא תהיה לי אפשרות לסיים אותו?
הקישורים בדף הזה פתאום הפכו ללא פעילים!
למה?
מאז שהנחתי את הכוורת בחווה שלי פתאום ראיתי שיותר לא זמין לי בראה חלקים של מחסן כמה חסר מהבמבוק הצהוב והשחור וחשבתי לתומי שאחרי שאסיים עם הכוורת זה יחזור לי כאמור כפי שקורה עם הבניות הישנות יותר.
כמוני רבים אחרים עדיין באמצע בניה של המחסנים הללו ואודה מאוד אם יטפלו בבעיה של הלינקים כאן כך שהחלקים הנדרשים למחסן הזה יהיו זמינים לשליחה לתועלת כולם!

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן