יום שלישי, 18 במאי 2010


התקן את סרגל הכלים של זינגה וקבל עז טונבורג או 25 שטרות לחווה!

תהיו מעוניינים ב25 שטרות או בעז טונבורג חינם לחווה? בטח שכן!
כחלק מקידום סרגל הכלים של פארמוויל,זינגה מצ'פרת את המשתמשים שיתקינו את הסרגל בעסקה מעניינת.
כדי להתקין את סרגל הכלים תצטרכו להשתמש באינטרנט אקספלורר או בפיירפוקס.
חלק מהמשתמשים מקבלים הודעה רנדומלית במשחק על מבצע התקנת הסרגל וחלק לא,
נסו לפעול לקבלת השטרות או העז לפי המדריך הבא. בהצלחה.

הערה: משתמשים מדווחים שקיבלו את השטרות או את העז, בזמן שאחרים מדווחים שלא קיבלו אותם.
זאת הבחירה שלכם אם לנסות את הלינקים או לחכות לקבל את מסך ההודעה בצורה רנדומלית.

התקנת סרגל הכלים וקבלת עז הטונבורג -פה.
התקנת סרגל הכלים ו25 שטרות לחווה-פה.

עז טונבורג:


הודעה רנדומלית (במשחק)-התקנת סרגל הכלים תוך קבלת 25 שטרות לחווה:

אחרי שקיבלתם את ההודעה הרנדומלית או לחצתם על הקישור למעלה ,תופנו אוטומטית למסך הבאה,
בו תצטרכו להתחבר למשתמש הפייסבוק שלכם (Connect):

לחצו על Install והתקן את סרגל הכלים של זינגה:

התחילו מחדש את הדפדפן ,כנסו למשחק ותקבלו את ההודעה הבאה שמבשרת לכם על קבלת 25 שטרות:

25 השטרות בתיבת המתנות:

במידה ולא קיבלתם את ההודעה הבאה,
תוכלו ליצור קשר עם התמיכה של זינגה,לפארמוויל בלוג אין שום קשר לנושא.


הוראות מחיקת סרגל הכלים של פארמוויל:

פיירפוקס (Firefox) : אם תהיו מעוניינים למחוק את סרגל הכלים לאחר התקנתו
תצטרכו להיכנס לכלים>הרחבות>תוספות חפשו את סרגל הכלים של זינגה ומחקו אותו.

אקספלורר (Internet Explorer) : אם תהיו מעוניינים למחוק את סרגל הכלים לאחר התקנתו
תצטרכו להיכנס ללוח בקרה>הוספה/הוסרה של תכניות חפשו את סרגל הכלים של זינגה ומחקו אותו.



שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

20 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הורדיתי את הסרגל כלים ולא קיבלתי דולר אחד...איך זה מה זה שקר מה שכתבתים למעלה?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

זה לא שקר.
חלק מהמשתמשים מקבלים וחלק לא.
יש עם זה בעיות

אנונימי אמר/ה...

אהה , אז יש סיכוי שאני עוד יקבל?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

אכן

אנונימי אמר/ה...

לא קיבלתי.. מה עושים? כבר התקנתי את סרגל כלים בשנית עדיין לא קיבלתי..

אנונימי אמר/ה...

גם אני לא קיבלתי איזה מעצבן

אנונימי אמר/ה...

לא קיבלתי לא דולרים ולא נעליים

אנונימי אמר/ה...

גמני לא קיבלתי |:

אנונימי אמר/ה...

יש להם פאקים רבים בהתקנה.. גם אני לא קיבלתי

אנונימי אמר/ה...

קיבלתיייייייי!!!!! ואיי איזה תותחים

אנונימי אמר/ה...

מה ה אני מוחק ושם את שאני מקבל זה בא לי משמיים אני רוצה את הסוס של המערב הפרוע

אנונימי אמר/ה...

קיבלתי D:

אנונימי אמר/ה...

למנהל האתר או מי שיודע איפה אמורה להיות ההודעה?

אנונימי אמר/ה...

קיבלתי את ההודעה התקנתי ולא קיבלתי כלום זה ממש שקר

אנונימי אמר/ה...

אצלי זה במחשב לא עבד התחברתי לפייסבוק מהמחשב של אחותי הורדתי את הסרגל וזה עבד :-)

לינור אמר/ה...

ממש שווה :)))

בהתחלה הורדתי ולא קיבלתי, אבל יומיים אח"כ נכנסתי דרך הפייסבוק (בד"כ אני נכנסת דרך פארמייל.קום), והוא שלח לי שוב את ההודעה, הורדתי שוב את הסרגל, וביום לאחר מכן 25 השטרות הופיעו אצלי בתיבת המתנות. ממש תודה!!!

אנונימי אמר/ה...

גם אני קיבלתי בערך יומיים לאחר התקנת הסרגל .. ככה בהפתעה ...

אנונימי אמר/ה...

מי שלא קיבל שיתקין את הסרגל בדפדפן פיירפוקס אקספלורר לא תומך בזה מניסיון

אנונימי אמר/ה...

ואוי בהתחלה הורדתי ת'סרגל של ה-25 דולרים
ולא יצא לי כלום ועכשיו הורדיתי והופיע לי הפרסום ועשיתי בירוק ואז עשיתי רענן והיה לי בתיבת המתנות 25 דולרייםם ואווי תודה רבהה
אתם גדוללללייםםם!!!
תודה ענקקייתת אתר פפצצצצצהההההה(:

יעלה אמר/ה...

פארמויל בלוג, אתם ענקיים (:
אני רק מרגישה איך הפארמקאש נוזל לי בין האצבעות וזה נותן תחושה ממש טובה...
כל הכבוד!

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן