יום רביעי, 7 באפריל 2010


חיות סודיות בפארמוויל!

כחלק מהעדכון לכבוד המזרח הרוק, זינגה שחררה 4 חיות חדשות:
גור נמרים,פיל אינדיאני,פרה סודית וכבשה סודית
את החיות הסודיות ניתן להשיג בחינם אחרי הצטרפות לקבוצת מעריצים דרך כפתור Become a fan מתחת לחיה הרצויה.
לכל חיה סודית עמוד מעריצים משלה-מעריצי הקבוצה שיגיעו מהר יותר ל-2 מיליון מעריצים יקבלו את החיה המיוחדת (פרה או כבשה).



החיות המיוחדות (זכרו:את החיות תקבלו רק כאשר מספר מעריצי החיה יגיע ל2 מיליון משתמשים) *בלעדי*:





בנוסף סוס ההרבעה הישן חזר לחנות (כנראה לצמיתות):





שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אפשר לאהוד גם את הכבשה וגם את הפרה?

אנונימי אמר/ה...

כן

אנונימי אמר/ה...

הכבשה יותר חמודה אבל הצטרפתי לשניהם (:
בלי קשר , עד מתי סלסלת הביצים של פסחא ?

אנונימי אמר/ה...

מישהוא יודע אם קונים סוס הרבעה בטוח נותן את הסייח קלדיוסקופ

אנונימי אמר/ה...

תיקון לשם הסייח clydesdale

אנונימי אמר/ה...

תקשיבוו..
הפרה הכתומה
אני רוצה לקנות אותה
ואני מניחה אותה ויורד לי כסף ומעלה את הXP של השלב שלי אבל אז אני עושה רענן..
והחייה לא מופיעה לי והכסף חזר וXP חזר להיות אותו דבר לפני שקניתי מה עושים?! באללי תחיה הזו בטירוווווווףף!!!!!

אנונימי אמר/ה...

תגידו למה אין את הפרה למה?

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן