יום שבת, 27 במרץ 2010


סל האביב!

השבוע שוחרר סל האביב שדרכו,בדומה לסיר הזהב,ניתן לקבל חפצים מוגבלים לחווה.
סל האביב מאחסן בתוכו ביצים,אותן ניתן לקבל במתנה מחברים או למצוא דרך דישון אדמותיהם.
את הביצים שבסל ניתן להחליף תמורת חפצים אביבים מוגבלים.

"ארנב האביב הגיע והוא שכח ביצים בכל רחבי פארמוויל!
מקם את סל האביב בחווה ומלא אותו בביצים מחברייך,או כאלה שמוחבאות בחוותיהם
את הסל תוכל למצוא בתיבת המתנות!"

סל האביב בתיבת המתנות:

"סל האביב

חברים שלך יכולים לשלוח לך ביצים לסל האביב שלך,אתה יכול בנוסף למצוא ביצים בחוות החברים תוך דישון אדמותיהם.
החלף את הביצים תמורת מהדורה חפצים אביבית ומוגבלת!

ארנב האביב אוהב במיוחד חוואים חדשים!
חוואים שמשחקים שבוע ימים או פחות יכולים לשלוח יותר ביצים ולמצוא יותר ביצים בחוות חבריהם."



הביצים לשליחה בדף המתנות:


ביצה שנמצאה בחוות אחד השכנים:
image
את הביצים הנשלחות,תוכלו להחליף בתמורה לכמה חפצים אביביים מוגבלים
כמו כן, תוכלו לפרסם בקשת ביצים על ידי לחיצה על הכפתור Ask for Eggs:



תמורת 150 ביצים תקבלו תחנת רוח הולנדית:
תמורת 75 ביצים תקבלו מזרקת פרחים:
תמורת 40 ביצים תקבלו ביצה מוזהבת:
תמורת 30 ביצים תקבלו פסל ארנב:
תמורת 20 ביצים תקבלו כבשה אביבית:
תמורת 10 ביצים תקבלו ביצת הפתעה:

שלבי סל האביב:




שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

3 תגובות:

שחר ישראלי אמר/ה...

מנהל הבלוג אני צריך עזרהה!
כאשר אני עושה בקשהת ביצים ונכנס לשחקנים אחרים שלי לאשר ולשלוח 10 ביצים מכול שחקן המשחק נותן לי לישלוח רק ביצה 1 מכל שחקן וכשאני עושה הקודם (לאשר עוד ביצים, ולשלוח) זה רושם לי סליחה, אך הבקשת ביצה לא תקפה, או משהו כזה...
בבקשה כל מי שיש לו תשובה בשבילי שיענה לי בהקדם....תודה מראש,

שחר ישראלי

אנונימי אמר/ה...

זה קורה כשיש לפעמים יותר מדי בקשות שעומדות הרבה זמן..

אנונימי אמר/ה...

לשחר ישראלי - פארמוויל תקנו את הגליץ' ... גם אני עשיתי את השיטה עם התיבה של הוולנטיין . כבר בזהב הם תקנו את הגליץ' במילא .

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן