יום חמישי, 21 בינואר 2010




טרקטור חדש

לפני כמה שבועות הודענו לכם על הטרקטור החדש שעתיד לצאת.
השבוע הוא שוחרר (אמנם לא לכולם-ובגלל זה העיקוב בפרסום הודעה רשמית) לחנות.
מה כל כך מיוחד בו? הטרקטור קוצר 3*3 אדמות במקום 2*2!

הנה הסבר קטן איך לקבל אותו:

שוב,חלק מצומצם מהמשתמשים רשאים לקנות את הטרקטור ולאלה שלא קיבלו שום הודעה בנושא והוא לא נמצא בחנות שלהם אין טעם לעבור על התהליך

"שחק במשחק *"קרבות המאפיה" עד רמה 10 כדי לשחרר את הטרקטור החדש
שקוצר 9 אדמות בלחיצה!

הערה: המשחק "קרבות המאפיה" מתאים לגילאי 13 ומעלה"

את הטרקטור ניתן לקנות בשתי דרכים שונות:

1. קנייתו בשטרות (55).
2.קנייתו בשקלים (חייב להיות מינמום רמה 10-כולל-למעשה 11 "בקרבות המאפיה").

שחקו בקרבות המאפיה ובכך תוכלו לקנות את הטרקטור בשקלים.
בהצלחה!

*קרבות המאפיה:



שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אבל זה דפוק. מה הקטע??
למה לא לכולם? ולמה מי שקיבל חייב לשחק במשחק אחר?
זה ממש דפוק.

FarmVilleClicker אמר/ה...

המשחק "קרבות מאפיה" מאוד נחמד ומאוד מאוד קל להגיע לרמה 10 אני ממליץ לכולם להגיע כבר לרמה 10 גם אם אין להם את הטקרטור

Unknown אמר/ה...

הדעתי לרמה 10 ויש לי את הטרקטור בחנות...
למה אני לא יכול לקונת אותו?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

לעבור את רמה 10-רמה 11

דקל אמר/ה...

חחח, זה ממש מציק אבל לא נורא !
התחלתי לשחק לפני חצי שעה ואני ברמה 9
זה ממש קל להגיע לרמה 10..

אנונימי אמר/ה...

מישהו יכול להסביר איך משחקים במשחק הזה? אני לא מבינה כלוווםם בבקשה הסבר איך עוברים שם שלבים. תודה

FarmVilleClicker אמר/ה...

אני נותן לך הסבר רק איך לעבור שלבים לא על המשחק עצמו!!!
*יש לך בצד פס כחול שרשום מעליו Experience וכמה יש לך וכמה את צריכה כדי לעלות רמה
*עכשיו יש לך Jobs כנסי לשם ותבחרי משימה שאותה את רוצה לעשות
ליד כל משימה רשום לך איזה נשק את צריכה כדי לעשות אותה כמה אנרגיה את צריכה לבזבז וכמה נסיון תקבלי
אני ממליץ על המשימה של ה-7 אנרגיה כי מקבלים בה 8 נסיון

אם עוד לא הבנת תשאירי מסן או משהו ואני יסביר לך שם(אל תדאגי אני יגיד למנהל למחוק אחר כך את ההודעה)

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן