יום שבת, 16 בינואר 2010



9-16/01/2010


-השבוע נוסף ארגז החיות אותו ניתן לקנות תמורת 20 שטרות ומתוכו חיות מיוחדות ובלעדיות.

-משימות חדשות שוחחרו השבוע:
חייב לזרוע-שתילת זרעים תוך שימוש בטרקטור השתילה.
אשת החתול- ליטוף חתולים.

-פונקציית האוספים נוספה השבוע:
בזמן חרישה קצירה,דישון, טיפול בחיות ובעצים ניתן לקבל (לפי אחוזי הסיכוי) חפץ שהוא חלק מאוסף.
על ידי השלמת כל חפצי האוסף הנדרש,נקבל פרס.

-מתנות חדשות שוחחרו השבוע:
-עץ קשיו
-עץ דוריאן
-דגל שלום
-מתנות לאוספים

-חפצי ביצת המסתורין הלבנה והזהובה עודכנו לחפצים מאכזבים במיוחד.

-פסלון זכייה באפליקציה החברתית הטובה ביותר לשנת 2009 הוענק לכל משתמשי פארמוויל!

עדכוני השבוע הבא (בקרוב):

*בקרוב תפתח האפשרות להגדיל את החווה לגודל של 24*24! יש למה לחכות
*כמו שכבר הודענו,השבוע נקבל פרס מיוחד לכבוד חגיגת 10 מיליון שחקני פארמוויל.
*שינויים מעניינים בלולים.
*מתנות חדשות לשליחה.





שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על המידע (:
בטח השינויים בלולים יהיו אפשרות ההרחבה שלהם.

אנונימי אמר/ה...

מה הקשר עכשיו העץ?

דקל אמר/ה...

היי, קוראים לי דקל ושלחתי לכם
לוגו חדיש וחורפי שהכנתי כבר יומיים.
- שלחתי לכם לאימייל, אני אשמח שתשלחו לי מייל קטן
בחזרה בשביל שאני אוכל לדעת שאכן המייל שלי הגיע אליכם :)

יום טוב !
דרך אגב המייל שלי הוא: Dekel_Avigdor@walla.com

קובי אמר/ה...

מענין כמה יעלה להגדיל תחווה ל24:24

אנונימי אמר/ה...

למנהל הבלוג תגיד מתי תוציאו מהביצה הזהובה ומשאר הביצים את החפצים המאכזבים? ותסימו דברים שווים?

אנונימי אמר/ה...

'-מתנות חדשות לעץ המתנות שלכם,אותם ניתן להשיג מפרסום חבריכם.
אנחנו רוצים להזכיר שאת המתנות ניתן יהיה לפתוח מ24/12 עד 7/1 ומהן יצאו כ60 מתנות שונות!'

אחי, קצת איחרת את המועד להגיד את זה..

FarmVilleClicker אמר/ה...

באמת הייתה טעות עם הקטע של העץ אבל תיקנו את זה
בקשר לביצת הזהב אתם צריכים להבין שלא אנחנו מחליטים בבקשר לזה אלה זינגה

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן