יום שלישי, 22 בדצמבר 2009



15-22/12/2009

-השבוע נוספו חפצים מוגבלים נוספים לכבוד החורף:
ארנב מתגלש ובית חדש לקנייה!
פגשתם גם חפצי פסטיבל זוהרים שניתנים לקנייה תמורת FV
כל החפצים החדשים הם דרך מעולה להיכנס לתוך אווירת החג והם לא יישארו פה להרבה זמן.

-מתנות חדשות לשליחה נוספו השבוע : דובונים- בצבעים קצפת וכרמל.

-השבוע התווספה קופסת הפתעה חדשה שנותנת לכם הזדמנות לזכות בחפצי החורף הייחודים.
הקופסה זמינה לרכישה לזמן מוגבל.

-פונקצייה הדישון השתפרה השבוע - כעת ניתן לדשן חלקות אדמה בהן היבול צמח עד סופו או אדמות
חרושות ריקות מיבולים.


עדכוני השבוע הבא (בקרוב):

*תחרות עיצוב החורף המרשים ביותר,שלחו תמונות חורפיות של החווה שלכם לזינגה
עשרת החווה היפות ביותר יזכו בפרסים שונים ביניהם גם 500FV ו500 אלף שקלים.
*הפתעה לכבוד השנה החדשה אותה תגלו בזמן פתיחת כל מתנות העץ שלכם
*משימות חדשות יתווספו בקרוב.
*חפצים מוגבלים חדשים ישוחררו השבוע.
*בינואר תוכלו להנות משבוע דלק חינם-פרטים בקרוב!

חג שמח לכולם!



שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה עם הפינגווין??
הוא יבוא מתי שהוא??
אני כבר רוצה שהוא יגיע..
הוא נירא חמוד מאודXX

אנונימי אמר/ה...

עם אין לי חווה חורפית..אני עדיין יכול לשלוח אותה?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

כנראה שההגעה של הפינגווין נדחתה.
אך אנחנו בטוחים שהוא יגיע בתור חיה חדשה לאימוץ! סקופ.

אם אין לך חווה "חורפית",לא תוכל לשלוח.
אך לדעתנו,כל חווה בעלת אדמת קרח היא "חורפית".

אנונימי אמר/ה...

אה יש לי אדמת קרח :)
פשוט היא לא מעוצבת חורפית
ואיך אני מצלם את כולה?

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן