יום חמישי, 24 בדצמבר 2009



עץ חג המולד זמין כעת לפתיחה!

פתחו את מתנות עץ חג המולד וגלו את החפצים הבאים:
החפצים הם:
Brown Chicken, Alien Cow,Black Sheep,1 Fuel,Gold nutcracker,Gold ornamant,
Brown cow,Silver ornamant,Mystery Box,Calf,Lighted gift,Ginat Lolipop 2,
Baby turkey,Grey Tabby,10 Fuel,lamb

-עד 07/01 ניתן יהיה למלא את עץ המתנות ולפתוח אותן,נצלו זאת-
202a.gif201t.gif200h.gif


כחלק מפתיחת המתנות,כל משתמש מקבל את "כדור השנה החדשה"
ממנה יוכל לקבל פרס בתאריך 03/01!


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קיבלתי גם תרנגולת זהב, חתול שחור והתינוק פרה [איך שלא קוראים לו חחח ]

אנונימי אמר/ה...

ואני קיבלתי גם תרנגולת שחורה (:

אנונימי אמר/ה...

קיבלתי תרנגולת זהב ו 5 דלק :)

אנונימי אמר/ה...

קיבלתי 4 קופסאות מיסתוריות 2 לבנות ו-2 סגולות ויצא לי: בית ממתקים, מזחלת של סנטה קלאוס, מזרקה גדולה זהובה, גמד כסוף. בסה"כ כל הדלק שלי הגיע ל-150!
איזה 10 תרנגולות זהב

אנונימי אמר/ה...

אוףףף אני מקבלת רק חיות ואת הפסלים והכדורים האלה :(
אין דברים שווים יותר???

אנונימי אמר/ה...

חחח מעפנים קיבלתי איזה 10 קופסאות מתנה יש לי הרבה דבריםD:!

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן