יום רביעי, 16 בדצמבר 2009


פינגווין-בקרוב

כחלק מהסיכום השבועי,הודענו לכם על העדכונים שישוחררו בקרוב - הפינגווין .
הפינגווין של פארמוויל הוא אחד העדכונים הכי נחשקים ,לצערנו הוא לא נכלל ברשימת העדכונים של היום.
אך כנראה ביום חמישי הוא ישוחרר וכולנו נוכל ליהנות ממנו.
יש השערות שונות על איך להשיג את הפינגווין , יש האומרים שהפינגווין יהיה זמין כשליחתו כמתנה ,אחרים אומרים שהוא עשוי להיות זמין בחנות עבור שקלים וכמה טוענים שבכלל יהיה ניתן לקנות אותו רק ע"י FV.
נפרסם עדכונים נוספים לגבי החיה המיוחלת ביום חמישי.

FarmVille Unreleased Penguin


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על המידע
אחלה אתרר!!!

אנונימי אמר/ה...

מתי יהיה אותו? באיזה יום חמישי? היום או שבוע הבא?
באמת אחלה אתר כל יום אני נכנסת..

אנונימי אמר/ה...

גם אני לא הבנתי,איזה יום חמישי??
כי היום יום חמישי ואני לא רואה אותו.....
והאתר הזה אתר גדול!
אני עכשיו רמה 34 ואם לא הייתי מגלה ת'אתר הזה הייתי אולי רמה 30

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

תודה!
יום שישי בשעות הבוקר!

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על העזרה.. אז יום שישי הזה?
ואיך יהיה אפשר לקבל אותו? במתנה \ שקלים \ דולרים?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

אנחנו עוד לא יודעים.
נצטרך לחכות ולראות יחד איתכם.

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

ביום שישי,כן

אנונימי אמר/ה...

למה אין פינגווין?

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן