יום חמישי, 3 בדצמבר 2009


לול תרנגולות

מצאנו בשבילכם שיטה המאפשרת לכם ליהנות מ2 לולים במשחק ,
המצרכים הדרושים: לול אחד קיים -לא חובה- , 5,000 שקלים.

אז איך עושים את זה? :

1.פתח שתי כרטיסיות. אחת לחווה (Farmville) והשנייה לפייסבוק הראשי- דף הבית שלך.
פארם וויל
2.כנס לכרטייסית המשחק -במידה ויש לך לול תרנגולות,הוצא את כל התרנגולות מחוץ ללול כך שהלול יהיה ריק.
פארם וויל

3.מכור את הלול.
פארם וויל
במצב זה, הלול תרנגולות שבחנות כבר לא נעול-אבל אל תקנה לול עדיין!

4.עבור לכרטייסית הפייסבוק וחפש ביצת מסתורין זמינה לפתיחה. ברגע שתמצא את ביצת המסתורין, פתח אותה אך אל תלחץ על Ok בקבלת המתנה.

פארם ווילפארם וויל
5.חזור לכרטייסית המשחק וקנה לול תרנגולות עבור 5,000 שקלים.מקם אותו בחווה.
פארם וויל
6.לחץ Play כדי לטעון מחדש את החווה שלך
פארם וויל

7. בכניסה למשחק תמצא לול תרנגולות בתיבת המתנות ואחד אצלך בחווה,מקם את הלול מתיבת המתנות בחווה.
פארם וויל


אם אתה צריך הסבר נוסף , קטע וידאו שמסביר את התהליך:




בהצלחה!


שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה!!!!
עכשיו יש לי 2 לולים בזכותכם!

אנונימי אמר/ה...

זה היה הרבה יותר מוסרי אם הייתם מציינים שלקחתם את זה מפארםוויל פריק בהתחשב בעובדה שבדיוק לפני שפרסמתם זה הופיע בפארםוויל פריק רק באנגלית

אנונימי אמר/ה...

הם לא לוקחים על זה את הקרדיט הם פשוט מפרסמים/מתרגמים לעיברית למי שקצת "קשה" לו... מה לא בסדר??

אנונימי אמר/ה...

אני הצלחתי לעשות גם 3 לולים!!
מחקתי את כולם ופתחתי 3 ביצי הפתעה אחד אחרי השני בלי לעשות אוקי... ובחווה היה לי בקופסא 3 לולים. בעקרון הייתי גם יכולה לקנות לפני זה לול מהחנות ואז לפתוח ככה שהיה יכול להיות לי 4 לולים גם....

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

בעיקרון אפשר כמה לולים שרוצים!
אנחנו נתנו הדגמה לשיטת 2 הלולים.

קשה למצוא 3 ביצי הפתעה ניתנות לפתיחה במקביל ...

אנונימי אמר/ה...

ניסיתי להתחכם ושיהיו לי 3 אבל דפקו אותי ואני תקועה עם שני לולים במתנות ולול נוסף בחווה ולא נותנים לי לקחת אותם מה עושים?????

אנונימי אמר/ה...

גם אני ניסיתי להתחכם ונתקעתי עם יותר במתנות. מישהו יכול לעזור? איך שמים לולים בחווה - מנהל...

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

אי אפשר לשים יותר.
תמחקו את הלולים שבתיבת המתנות.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה, באמת ערתם. העניין הוא שהלול נמצא במתנות וכאשר אני מותיאה ואתו לחווה ומחילה למלא אותו בתרנגולות אני מקבלת הודעה שאני לא מסונכרנת עם השרת ואני צריכה לחדש את המסך. כאשר אני מחדשת את המשחק הוא מחזיר את הלול לחדר מתנות ולא זוכר את הפעולה.
אשמל לתגובה כאן.
תודה

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן