יום חמישי, 19 בנובמבר 2009


ביצי המסתורין בפארמוויל


לפני כמה ימים נוספה ביצת המסתורין לפארמוויל.
ארגנו לפניכם את המתנות האפשריות מכל סוג ביצה ואת אחוזי זכיה בהן.
לנוחיותכם,פארמוויל בלוג.

הביצה הלבנה

את הביצה הלבנה מקבלים אוטומטית כשקונים לול תרנגולות
כשמוצאים ביצה לבנה יש אפשרות לפרסם לחברים,כדי שיוכלו לקבל ממנה פרס,הפרסים שמקבלים מביצה לבנה הם:תרנגולת לבנה,תרנגולת חומה,סל פיקניק ודחליל
מוצגת לפניכם טבלת הפרסים המציגה סיכוי זכייה בכל פרס





חפץ

סיכוי לקבלת החפץ


תרנגולת
לבנה


תרנגולת חומה

מחסן



אוספים אקראיים::
Trowel
Spigot
Ladybug
Caterpillar


-


1/5 דלק

-

20 XP

-


דחליל

-






.

















































הביצה החומה

את הביצה החומה מקבלים בצורה רנדומלית כשאוספים ביצים מתרנגולות חומות
כשמוצאים ביצה חומה יש אפשרות לפרסם לחברים,כדי שיוכלו לקבל ממנה פרס,הפרסים שמקבלים מביצה חומה הם:תרנגולת חומה,תרנגולת שחורה ומיכל 1 דלק
מוצגת לפניכם טבלת הפרסים המציגה סיכוי זכייה בכל פרס.



חפץ

סיכוי לקבלת החפץ


תרנגולת חומה



תרנגולת שחורה


דלק (1)

20 XP

אוספים אקראיים:
Beetle
Dapple Plume
Painted Lady

-


הביצה השחורה

את הביצה השחורה מקבלים בצורה רנדומלית כשאוספים ביצים מתרנגולות שחורות
כשמוצאים ביצה שחורה יש אפשרות לפרסם לחברים,כדי שיוכלו לקבל ממנה פרס,הפרסים שמקבלים מביצה שחורה הם:תרנגולת שחורה ,תרנגולת זהובה ומיכל דלק 10
מוצגת לפניכם טבלת הפרסים המציגה סיכוי זכייה בכל פרס.



חפץ

סיכוי לקבלת החפץ


תרנגולת שחורה



תרנגולת זהובה


דלק (10)


בית שחור


אוספים אקראיים:
Twine
Swallowtail
Red Feather

-




הביצה הזהובה

את הביצה הזהובה מקבלים בצורה רנדומלית כשאוספים ביצים מתרנגולות זהובות
כשמוצאים ביצה זהובה יש אפשרות לפרסם לחברים,כדי שיוכלו לקבל ממנה פרס,הפרסים שמקבלים מביצה זהובה הם:תרנגולת זהובה,חמור,גינה ,מצעד תהלוכה,קרוסלה ומיכל דלק 20,
מוצגת לפניכם טבלת הפרסים המציגה סיכוי זכייה בכל פרס.




חפץ

סיכוי לקבלת החפץ

תרנגולת זהובה

-


בית שחור

-

בית וורוד

-

פרפר (חלק מאוסף)

-

מגדל מים

-

אוספים אקראיים:
Blue Feather
Centipede
Copper Butterfly
Pruning Saw
Image:Gold Gnome-icon.png
גמד גינה

-



שתף פוסט זה עם חברייך בפייסבוק !

27 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

AWESOME!!!!!!!!!!!

תומר אמר/ה...

יפה תודה רבה על המידע כל הביצים חוץ מהלבנה די נדירות !!!!

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

אנחנו פה לעזור לכם.

אנונימי אמר/ה...

ומאיפה הבאתם מידע זה?
עובדים עליכם בעיניים אנשים...

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

סטטיסטיקה שבדקנו.

סתיו כהן הגברר [=[ אמר/ה...

מה זה- "סטטיסטיקה" ?

אנונימי אמר/ה...

כבר למעלה משבוע שיש בלול 9 תרנגולות חומות, 1 שחורה ו-10 לבנות..
כשאני אוספת ביצים-לא מוצאת אף חומה.. בניגוד לשכנים שלי שמייצרים אותן בלי הפסקה.
אולי צריך להוציא את הלבנות, אבל טיפ שקבלתי אמר שביצים חומות יתקבלו רק מלול מלא..
מישהו יודע?

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

תוכלי להסתכל בפוסט החדש:
http://farmvillehouse.blogspot.com/2009/11/5000_23.html

אנונימי אמר/ה...

בא לי ביצה זהובה חחחחחח ..

אני רמה 28 מה לשתול ?

אדיר אמר/ה...

לי יצא מדורה מהביצת זהב XD

אנונימי אמר/ה...

יש לי בלול 10 תרנגולות חומות 10 לבנות ו-1 זהב ולא מצאתי ביצת זהב אף פעם.

אנונימי אמר/ה...

חחח לי יש שלושה לולים וכולם מפוצצים בזהובות ואני מפרסם כל יום איזה 5 בייצים עם השיטה

אנונימי אמר/ה...

קיבלתי מהביצים שפירסמתם מיכל דלק 30 לא 20

אנונימי אמר/ה...

אולי מישהו יכול יעזור. אני מקבל מתנות כל כך יפות מהביצים וגם מחברים ששולחים מתנות. אחרי שאני נכנסת לחווה, חצי מהמתנות אינם, נעלמות. מה עושים?
איבדתי הרבה מתנות מקסימות.

אלון- בעל הבלוג אמר/ה...

תבדקי אם תיבת המתנות שלך מלאה. (30 מתנות)

אנונימי אמר/ה...

אני דואגת שתמיד יהיה מקום בתיבת המתנות. זו לא הסיבה. תיתכן סיבה אחרת?

אנונימי אמר/ה...

אנונימי..איך יש לך 3 לולים?אני ניסיתי שיהיו לי 2 אבל לא מצליח לי לשים את השני בחווה:(

אנונימי אמר/ה...

איך משיגים יותר מלול אחד

אנונימי אמר/ה...

יש יצא לי 10 בתים מביצה זהובה

אניל אמר/ה...

למה אי אפשר לקנות יותר מלול אחד?? מחכה לתשובה

אנונימי אמר/ה...

לאניל - בגלל שמהלול יש הסתברות שתקבל ביצים ויש עליהם פרסים . לא כמו הרפת שממנה לא מתקבל כלום חוץ מכסף .

אניל אמר/ה...

אהה תודה

אנונימי אמר/ה...

בכייף (:

אניל אמר/ה...

יש לי שאלה... סמתי את כל התרנגולות שלי מחוץ ללול אז כשהם יהיו מוכנות ואני יסים תרנגולת חומה אחת אז זה יתן לי לפרסם את הביצה החומה??? ועם אני ישים את כל התרנגולות החומות שלי שיש לי 9 זה יתן לי לפרסם 9 ביצים חומות?? מי שיכל שיענה לי על שתי השאלות...

אנונימי אמר/ה...

לאניל - חחח אני כל הזמן עונה לך D =
אם תשים אחת חומה מוכנה ותאסוף את הביצים יש סבירות שתמצא ביצה , אבל בגלל שיש רק תרנגולת אחת הסבירות נמוכה כי ככל שיש יותר תרנגולות יש יותר סיכויים לקבל ביצה . אם תשים את כל ה - 9 יהיה יותר סיכויים שתמצא ביצה אחת בלבד , לא הגיוני שתקבל 9 ביצים בבת אחת . אתה חדש בחווה ? D:
חחחחחח אני רמה 39 כבר בגלל זה אני עונה לך כל הזמן .

אניל אמר/ה...

לא אני רמה 37 עליתי מהר רמות איפה שהו ב4 חודשים
יש לי 26 חברים ואני צריך 30 כדי לגדל את החווה 24X24 טוב תודה על ההסבר

אניל אמר/ה...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs412.snc3/24889_110174969015309_100000684190374_114323_3552874_n.jpg
אנונימי זאת החווה שלי אמרתי שאני רמה 37 כי אני עוד מעט רמה 37 עוד איפה שהו 600 XP אני עולה רמה כך תראה זא חווה לא כל כך יפה, היא תיהיה חווה יפה עם אני יגיע לרמה 70 וקוראים לי וובה לא אניל (אניל זה כינוי חח..)

הוסף רשומת תגובה

פארמוויל בלוג



סיפור ממומן